PURPOSE, REASON AND HOPE OF CREATING A BLOG

PURPOSE, REASON AND HOPE OF CREATING A BLOG


PURPOSE
My purpose of creating this blog is to share about various kinds of English-language article and to complete the value of English assignments.
But after I understood what a blog and its functions are, I inspired if one day I could make an article about the business that I would built, introduce and sell the products to everyone in the world.

REASON
My reason for creating this blog is because blogs are easily accessible to everyone everywhere, when someone searches for some articles, the article in the blog must first appear on the Google search engine. And do not rule out the possibility of your blog will being visited.

HOPE
I hope that this blog can help everyone who needs the article they are looking for that might be in this blog.

And I hope that this blog doesn't stop here, always innovating by making article articles that are interesting and useful for everyone.



Translate :


TUJUAN, ALASAN DAN HARAPAN DALAM MEMBUAT BLOG

TUJUAN
Tujuan awal saya membuat blog ini adalah untuk sharing tentang berbagai macam artikel berbahasa inggris sebagai pelengkap nilai tugas bahasa inggris.
Tapi setelah saya memahami apa itu blog dan fungsinya, saya jadi terinspirasi jika suatu hari nanti saya dapat membuat artikel tentang usaha yang akan saya buat, mengenalkan dan menjual product kepada setiap orang didunia.

ALASAN
Alasan saya membuat blog ini karena blog  mudah diakses setiap orang dimanapun, ketika seseorang mencari suatu materi pasti materi yang ada diblog yang pertama muncul pada mesin pencari google. Dan tidak menutup kemungkinan blog anda yang dikunjungi.

HARAPAN Saya berharap dengan adanya blog ini dapat membantu setiap orang yang membutuhkan materi materi yang mereka cari yang mungkin ada dalam blog ini.
Dan saya berharap semoga blog ini tidak berhenti sampai disini, selalu berinovasi dengan  membuat artikel artikel yang menarik dan bermanfaat bagi semua orang.

Komentar

Postingan populer dari blog ini